Samen een Goed Gevoel!!
Samen een Goed Gevoel!!
Samen een Goed Gevoel!!

Samen een Goed Gevoel!!

Een FeelGoodClub werkt samen met jou aan je doelstellingen.

BvdG Foundation
BvdG Foundation
BvdG Foundation

Bas van de Goor Foundation

Voor kwaliteit van leven!

Kwaliteit ervaren is een goed gevoel
Kwaliteit ervaren is een goed gevoel
Kwaliteit ervaren is een goed gevoel

Kwaliteit ervaren is een goed gevoel!

Breng eens een bezoek aan een FeelGoodClub!

Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn
Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn
Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn

Een goed gevoel is zoveel meer dan fit zijn!!

Een goed gevoel voor iedereen!

Samen werken aan een gezond leven
Samen werken aan een gezond leven
Samen werken aan een gezond leven

Samen werken aan een gezond leven!!

De FeelGoodCoach staat je bij!

Fitness

Fitness onder begeleiding van FeelGood-trainers
Waarom krachttraining?

Heel veel mensen die een sportschool bezoeken, willen alleen cardio fitness doen, en lopen direct door naar de cardio machines. Vooral dames willen liever geen krachttraining doen. Als je dan vraagt waarom, is het antwoord: Ik wil geen spieren, Ik wil vet kwijt raken!! Hier vergist men zich dan ook, want vetverbranding in rust wordt bepaald door vetvrije spiermassa.

Hoe meer spieren iemand heeft, des te meer calorieën hij of zij verbrandt met simpel niets doen. Trainen met gewichten zorgt voor meer spiermassa, dus naast de calorieën die je verbrandt met de training zelf , versnel je de vetverbranding de rest van de dag. Iemand die met een dieet afvalt maar daarbij niet sport, verliest voor iedere kilo vet gemiddeld ook een kilo spiermassa.

Hoe raak je dan op een goede wijze vet kwijt? Eet iets minder calorieën dan je nodig hebt om op gewicht te blijven, zo’n 500 per dag gemiddeld, waarbij het goed is wat te schommelen zodat het lichaam zich niet kan aanpassen. Train drie keer per week stevig met gewichten om de spieren te versterken. Bijkomend voordeel is natuurlijk dat je er beter uit gaat zien. Doe daarnaast maximaal drie keer in de week cardio, het liefst in interval vorm, om je hartspier en conditie te verbeteren en wat extra vet te verbranden.

Feelgood tips

  • kalender

    Vijf tips voor FeelGood fitness 1

    Plan de eerste 3 maanden alle workouts in je agenda!

     

    Het plannen van de trainingen vergroot de kans op een langdurig actief bezoek aan je FeelGoodClub en dus op het behalen van je doelen! 

  • valkuil

    Vijf tips voor FeelGood fitness 2

    Bespreek je valkuilen met een coach!

     

    Het inkaart brengen van belemmeringen om je doel te bereiken helpt direct om deze te vermijden.

  • oplossing

    Vijf tips voor FeelGood fitness 3

    Bedenk (zelf) oplossingen voor deze valkuilen!

     

    Bedenk eens welke hulp je kunt inschakelen om succesvol je doel te bereiken

  • verbeteren

    Vijf tips voor FeelGood fitness 4

    Zorg dat je progressie boekt in je trainingen!

     

    Vooruitgang en resultaten, hoe klein ook, zorgen altijd voor een stimulans om door te gaan.

  • High five

    Vijf Tips voor FeelGood fitness 5

    Doel bereikt? Stel dan een nieuw doel!

     

    Gefeliciteerd! Een nieuw doel bedenken, hoe gaaf is dat! Het helpt je bovendien om lekker door te gaan met bewegen.